lördag 27 september 2014

Avsnitt 88: LOVE LETTER



LOVE LETTER

3 kommentarer:

  1. Tack för tipset, Love letter låter som ett kul spel :)

    Ett kortspel jag köpte från SFbokhandeln och som jag anser väldigt roligt är Gloom 2nd edition.

    Snabbförklaring: Spelarna styr var sin olycksdrabbad familj och målet är att utsätta familjemedlemmarna för mesta möjliga antal plågor innan de slutligen tillåts dö. Man spelar ut händelsekort med titlar som "Pursued by Poodles" och "Mocked by Midgets" för att dra olycka över din egen familj och göra motspelarnas familjer lyckliga. Den som har lägst "Family Value" när spelet är över vinner.

    Tack för roliga och fina videos :D

    SvaraRadera
  2. Heej fina Stellan ! Ännu en ny följare här. Du är så amazing :) du sprider så mycket glädje !
    Jag undrar ifall du har ork eller lust att berätta om din mamma ifall det nu inte känns för jobbigt för dig. Många kramar ! <3

    SvaraRadera
  3. Hej fina fina stellan! Jag har precis hittat din blogg och youtubekanal och du har gjort mig så himla glad. Du verkar vara en sån härlig människa med världens finaste personlighet!! Ny följare och ny subscriber har du definitivt här! <3

    Men till frågan jag tänkte ställa, har du några tatueringar? Skulle du kunna visa de i en video isåfall? <3

    Kramar,
    Ellen <3

    SvaraRadera

Skriv skriv skriv!