lördag 20 september 2014

Avsnitt 87: PIERCINGFRÅGOR

3 kommentarer:

  1. Hej!
    Bra låt i introt! Tänker på vinter varje gång jag hör den :).
    En fråga: kan du visa hur ditt skrivbord ser ut där du brukar sitta och spela in dina videor. Kan vara kul att se lite hur det ser ut bakom kameran där du sitter :D!
    Ha det bäst!

    SvaraRadera
  2. Hejdu! Hmm hoppas det är okej med ytterligare en piercingfråga nu? :D
    Undrar hur du gjorde för att töja läppen. Kan inte riktigt avgöra om du töjt överläppen eller inte men jag antar att det borde funka på typ samma sätt som under. Skulle vilja ha en plugg i överläppen (medusa). Inte väldigt stor men iaf tjockare än en standard. Men min piercare verkade inte riktigt fatta vad jag var ute efter. Han föreslog att puncha ett hål men borde jag inte kunna göra en vanlig piercing och sedan töja när den läkt? Hur gjorde du? Hejs! :) / Zara

    SvaraRadera
  3. kan du göra någon gång en video när du piercing dig?
    Hejdå!

    SvaraRadera

Skriv skriv skriv!