lördag 6 september 2014

Avsnitt 85: PEPPKOMMENTARISAR JAA

4 kommentarer:

  1. Hej underbara stellan! Blir alltid lika glad när du kommer med en ny video. Hoppas du har haft en helt underbar helg!

    SvaraRadera
  2. Hej Stellan! Kollat din kanal i drygt en månad och tänkte först hur himla fin personlighet du har, samtidigt som jag tänkte shit dig hade jag inte velat möta i en mörk gränd. Men nu idag tänker jag jo, jo det vill jag faktiskt :)) tycker du verkar så sjukt härlig❤️

    SvaraRadera
  3. Hej stellan! Jag älskar ditt utseende och önskar jätte mycket att jag skulle se ut som du! Jag har några frågor som jag gärna vill att du ska svara på:
    1. Använder du dam eller herr parfym?
    2. Detta kanske är privat men hur gammal är du?
    3. Förhållande eller singel?
    4. Spelar utseendet roll i ett förhållande?

    SvaraRadera
  4. hej Stellan! så bra video ♥️♥️ ha de bra

    SvaraRadera

Skriv skriv skriv!