söndag 14 september 2014

Avsnitt 86: VALVAKA?

4 kommentarer:

  1. hej hej fina du! hur länge brukar den hårfärgen du använder hålla? puss och kram fina Stellan! ha de superbra nu! ♥️♥️

    SvaraRadera
  2. Hej fina du! Jag har lite frågor om piercingar!

    1. Är det farligt?
    2. På skala 1 - 10 vilken av dina piercingar gjorde mäst ont?
    3. Vilken piercing gjorde du först och vilken senast?
    4. Vilken ångrar du och vilken är du mäst "stolt " över?
    100000 kramar bästa du! Ha det så braaa!!!!!

    SvaraRadera
  3. Hejsan Stellan! Jag måste säga att ditt album är otroligt bra. Vilken tur att du memorerade den melodin när du var ute och åkte skidor, för den är ju helt briljant! Om jag ska vara helt ärlig så har gått och nynnat på den här hemma, haha. Måste även fråga om du någonsin tycker det är jobbigt med alla piercingfrågor? Du verkar få rätt så många. Själv kan jag tycka att det är lite jobbigt ibland när samma fråga upprepas gång på gång, men piercingar är ändå ett väldigt stort intresse för mig, så för det mesta är det ändå kul. Nu inser jag att jag också ställer en piercingfråga... Aja, haha. Kram på dig fina Stellan! <3

    SvaraRadera
  4. Hello stellan! My name is troy and i live in new jersey. I adore you and think you are amazing! You are the best! I am 29 years old and i love sing! But i think i am too old for x Factor haha.. bye <3

    SvaraRadera

Skriv skriv skriv!