tisdag 2 september 2014

Avsnitt 84: DÅLIGT vs BRA

4 kommentarer:

  1. Hej finaste Stellan!! Har nyss upptäckt din blogg och måste bara säga att du verkar som en helt underbar person!! Du sprider glädje och får mig alltid att le. När du pratade om att du hade det lite svårt kände jag igen mig och vet hur svårt det är! Men vill bara säga att du är underbar och fortsätt kämpa för det kommer bli bättre < 3
    Sen en fråga bara, har du gjort några piercingar på dig själv? I såfall vilka? <3 /Alli

    SvaraRadera
  2. Hej Stellan.... Jag heter Fijah... Jag hittade dej på Youtube för några månader sen... kollade igenom dina videos och tyckte jag kände igen dej som tusan... till slut klickade de när du sa "Östersund". vi har ju bott grannar i Östersund på söder :) du bodde ju nedanför Prix och jag bodde bredvid Prix som numera är Lidl då :) vi brukade snacka en hel del när du kom gåendes till bussen i bland :) Söta,fina Stellan, tänk att ja fann dej igen... trodde aldrig ja skulle få se dej igen.. och de gör mej glad att du ser ut att må bra och att du har funnit dej själv :) Massor med kramar och kärlek från Fijah... :) Om du kanske vill snacka mer kan du ju maila mej på Fia_svemark@hotmail.com.

    SvaraRadera
  3. Hej söt-Stellan!!!
    Vi är två tjejer som älskar dig och din blogg. Du inspirerar oss och ger oss viljan att kämpa vidare och vara oss själva när omvärlden är som tuffast och livet sätter oss på prov.
    Tack för att du finns Stellan.
    Pussisar och Kramisar från Regina och Karin <3

    SvaraRadera
  4. Mindfullness har jag använt mig mycket av. Man använder det väldigt mycket i DBT, om du vet vad det är. Om inte, så är det en terapiform speciellt utformat för borderline patienter. Jag gick i DBT och jag var också väldigt skeptisk till mindfullness i början och trodde att det aldrig skulle funka, men det visade sig bli motsatsen. Nu använder jag det varje dag på rutin utan att ens tänka på det och det hjälper min ångest väldigt mycket. Så fortsätt att pröva göra mindfullness!

    SvaraRadera

Skriv skriv skriv!