onsdag 8 oktober 2014

Avsnitt 89: TRÖTTSTELLAN KOMMENTERAR

8 kommentarer:

  1. DU är fin söt och underbar!! PÖSS!!

    SvaraRadera
  2. oj tror min andra kommentar försvann..
    skrev iaf: du får en verkligen att må bra, du är en underbar person men hjärtat på rätt ställe!
    men har du några tips till mig? har fått mitt hjärta krossat :( kram!

    SvaraRadera
  3. Hi Stellan! I'm and Armenian PhD in Sweden and from now on I practice my Swedish listening skill by your videos. Thanks and keep on posting! (✿ ♥‿♥)

    SvaraRadera
  4. Awwwww, och jag bor i Östersund nu!
    Varför har du flyttat från Östersund? Tråkigt?: ))

    SvaraRadera
  5. Hej har inte skrivit på länge men hoppas allt är bra med dig. Tycker fortfarande om din blogg mkt. Fortsätt med det!! :) hare bäst

    SvaraRadera
  6. Grattis på namnsdagen Stellan!!! ♥♥♥

    SvaraRadera
  7. GRATTIS PÅ NAMSDAGEN♥️♥️♥️

    SvaraRadera
  8. Hej underbaraste & finaste Stellan!❤️❤️Jag har prenumererat på din youtube kanal sedan i somras och jag äääälskar den och dig! Jag heter Jasmine och har en fråga till dig: hur gör du när SU rengör dina uttöjningar? Tacksam för svar!❤️ Puss & kram på dig finaste Stellan!

    SvaraRadera

Skriv skriv skriv!