söndag 19 oktober 2014

Avsnitt 90: CLIFFHANGER

5 kommentarer:

  1. Hej Stellan, ny följare här! Du verkar vara en alldeles underbar människa. Jag undrar ifall du kollar på några TV-serier? Tråkig fråga kanske, men det är alltid den första frågan jag ställer till nya människor. Puss och kram på dig!!!

    SvaraRadera
  2. Hej underbara du! Tack for din härliga videos, dom får mig alltid att le. 1000 kramisar

    SvaraRadera
  3. Hej sötnos Stellan! Jag mår helt utmärkt! Ska snart till Norge på arbetsintervju så är så peppad man kan bli! Min dröm är att få svetsa i Norge (ja jag jobbar som svetsare ^__^), och den håller nu då på att bli verklig :D

    Hoppas du mår bra Stellan :D

    SvaraRadera
  4. Hej Stellan :) Hittade din blogg nu ikväll och såg en färgglad och vacker person <3 hejsvejs ^^

    SvaraRadera
  5. Hej underbara Stellan. Så skönt att höra att allt går i rätt riktning. Och eftersom du undrade hur det var med mig så är det jätte bra med mig, är jätte lycklig för att jag har träffat en underbar tjej som jag snart har varit tsm med i en månad. Och glömde skriva detta men grattis på namnsdagen i efterskott.
    Hoppas vi kanske ses nån gång skulle vara jätte kul. Ha det bäst puss o kram

    SvaraRadera

Skriv skriv skriv!