söndag 26 oktober 2014

Avsnitt 91: SERIER OCH NORGE-SVETS!

7 kommentarer:

  1. Vad kul att du gillar Tokyo Ghoul! Nu är du ännu mer awsome i mina ögon :D kraaam

    SvaraRadera
  2. Hej söta Stellan!! Gillar bob's Birger oxå. De är så roliga;) har du höstlov från ditt jobb?? Ha en grym o skön tisdag!! Kramis mollan82 <3

    SvaraRadera
  3. Hej Stellan ;D
    Skulle ju berätta hur intervjun gick, och den gick hur bra som helst!
    Fick ett samtal nu i morse(tisdag 28) och fick beskedet att jag fick jobbet!!!! Så om ca 3 veckor är jag i Norge på nya äventyr.

    Tack för alla dina fina videos, de är roligare och intressanta. Fortsätt att sprida glädje med ditt fina leende :D

    SvaraRadera
  4. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  5. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  6. Alltid lika roligt varje gång man går in på din kanal och kollar nya videos där du svarat på mina kommentarer. Blir så himla glad av att titta på dina videos för du sprider glädje.
    Fortsätt med det du gör bästa att bara världens finaste Stellan :)<3
    Puss o kram skumbanan
    Hej då vi ses adjö farväl godnatt

    SvaraRadera
  7. Hej Stellan!

    Hittade dig precis av en slump på youtube och började med din komma ut berättelse...

    Vet du jag har en personlighetsstörning. OCH JAG TYCKER ATT DET ÄR SKITJOBBIGT ATT HÅLLA DET FÖR MIG SJÄLV. Nu har jag kommit så långt att jag fattar att omgivningen fattar, att de förstått att jag är annorlunda långt innan jag själv förstod att normen är annorlunda än mig... Att allt liksom beror på något.

    Det konstiga är att när jag pratar om det är det sällan någon som bryr sig. HUR JÄVLA VIKTIGT DET ÄN FÖR MIG och hur stor del det är av min vardag - att jämt hålla koll, anpassa sig, förstå, hänga med... Och när folk inte bryr sig har jag istället börjat hålla det för mig själv. Också för att det hänt att vänner tagit avstånd sen det blev klart för mig, för att det blev så jävla stort för mig... (Har vetat mindre än ett år).

    Men nu när jag såg din video, även om det handlar om en helt annan grej så tror jag du kan förstå. För jag känner jämt att det är som om jag går och bär på en stor jävla hemlighet... Men efter pepp som din vågar jag kanske va mera öppen med det? Bara nämna det när tillfället ges. Inte spotta det i ansikte på folk, men inte heller tiga. Utan bara, by the way, jag funkar såhär...... För att folk borde få veta mera om personlighetsstörningar. För att jag inte hade en jävla aning om dem innan det kom fram att det är precis vad jag har.

    STOR KRAM, TYCKER DU ÄR JÄVLA BRA. Och återkommer, men håller mig anonym så länge.

    SvaraRadera

Skriv skriv skriv!