tisdag 20 januari 2015

VECKANS LEK: ge mig ett verb, ett adjektiv och ett substantiv

5 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  2. Hej hej fina Stellan ! ❤️ Du är inte ensam om det där med vinterdeppresion, jag själv går igenom det just nu och mår väldigt dåligt psyiskt. Jag är inte med några vänner, låtsas vara sjuk så jag slipper skolan och jag vill inte prata med någon. Men jag tror det här händer för en del människor under hösten / vintern. Har varit fast i ett självskadebeteende och i en djup deppresion, kom ifrån det för ett litet tag sen så jag vet ungefär vad det här är. Men om du fortsätter som du gör nu så kommer det blir bra, det lovar jag ❤️ Snart är ju våren här å allt ! Ta hand om dig underbart fina Stellan och fortsätt sprida glädje ❤️ Mår alltid bättre då jag kollar på dig och dina videos. Styrkekramisar ❤️

    Ps: ett adjektiv: vacker , ett substantiv: ljus , ett verb: jogga

    SvaraRadera
  3. Stellis!!! <3
    Adjektiv: Söt
    Substantiv: Babyblå
    Verb: Sitta

    Pöss! <3 <3 <3

    SvaraRadera
  4. Hej fin Stellan :D

    Adjektiv: Underbar
    Substantiv: Rockring
    Verb: Hoppa

    SvaraRadera
  5. Verb: Flytta
    Substantiv: Måne
    Adjektiv: Häftigt

    SvaraRadera

Skriv skriv skriv!