fredag 16 januari 2015

Avsnitt 103: HEMLIGHETSFULL

5 kommentarer:

  1. heej stellan du sa i en av dina videor att du har hamnat i depression vet sj hur det är, ligger i en djup depression skulle vilja lära känna dig mer älskar dina piercingar här får du ett tips: gå till ngn som du behöver prata med så du känner dig bättre jag gör det ofta det funkar oftast men ibland går det inte alls kram sandra

    SvaraRadera
  2. Hejsan Stellan!
    Börjar med att ge dig orden du frågade efter! Hoppas dessa blir bra!
    Adjektiv: liten
    Substantiv: träd
    Verb: plockar

    Sen till din fråga, jo, jag håller med dig om dessa små månader, de är "hemska", ångesten ökar, depressionen lika så, men det är bara att härda ut, då solen kommer blir det bättre igen, för mig i alla fall till viss del! Själv tar jag inga d-vitamin tillskott, men borde kanske egentligen göra det men aldrig blivit av. :)

    Men, jag hoppas du och alla andra ute i vårt avlånga land som lider av dessa månader mår bättre snart! För nu är det inte alltför långt kvar innan våren kommer tillbaka med sin ljuvliga pollen! (är hemskt pollen- och gräs allergisk men älskar våren och sommaren ändå! hihi)

    Kram på dig Stellan, din utstrålning är underbar!
    Baii! :3

    SvaraRadera
  3. Hej stälan hur orkar du blogga så mycket som du gör kram kram kram kram

    SvaraRadera
  4. Hej Stellan. Måste bara säga du är helt FANTASTISK! Omg skulle göra vad som för att få träffa dig. Och kolla en gammal vlogg som du gjort om att du va lärare som jag fatta det rätt. Och snälla bli min lärare. Skulle dö av lycka att ha en så snygg lärare som du. Förlåt men OMG du har fångat hela mig, är helt fascinerad över alla percingar du har. Du är en stor förebild. Du vågar vara dig själv och struntar i va alla säger. Du är helt otrolig Stellan. Måste bara få fråga, hur kan man va så otroligt söt och modig som du är?
    Massor av Kramissar

    SvaraRadera
  5. Hej Stellan!

    Vet hur det känns att bli deppig under de mörka/mörkare årstiderna, har det själv så. Och att vara i Norge och utanför staden Bergen som har ca 300 nederbördsdagar per år hjälper inte kanske alltid! Men när solen väl är framme är det helt underbart och vackert här och då är man glad ända in i själen! Men idag mår jag bra, solen har skinit och känner bara att mitt liv är bra just nu. Jobbet går bra och allt känns väldigt bra. Tror mitt 2015 kommer bli ett kanon år för mig!

    Hoppas 2015 blir extremt bra för dig och hoppas solen skiner på dig lika mycket som ditt leende! Man blir så glad av din spralliga personlighet och fina leende :D
    Kram till fin Stellan!

    SvaraRadera

Skriv skriv skriv!