tisdag 27 januari 2015

Avsnitt 104: VINTERDEPRESSION

4 kommentarer:

  1. hej fina stellan har länge haft problem med min depression har försökt att prata om det med lärare, psykologer och kuratorer men inget hjälper det slutar med att jag sitter och gråter och vill ta mitt liv har t.o.m skärt mig för jag inte har orkat undrar om du har några tips gå gärna in på min blogg fastland.bloggo.nu och läs om mitt liv och kommentera gärna puss och kram på dig fina stellan kram sandra <3

    SvaraRadera
  2. Hej världens finaste Stellan!
    Även om jag tittat på dig otroligt länge har jag aldrig förmått mig att skriva en kommentar, men efter den här fina videon bestämde jag mig att det var dags!
    Jag känner igen mig i det här med depression eftersom jag själv lidit av svår depression i 3-4 år, även när jag har mina sämre dagar då ingenting känns meningsfullt längre och allt solsken försvunnit ur mitt liv så får du och dina videos mig att le. Du har ingen aning hur mycket jag uppskattar dig för din förmåga att ge mig åtminstone lite solljus när allt är som värst, tack så otroligt mycket!

    SvaraRadera
  3. Hej söta och snälla Stellan!❤️ Jag älskar dig och dina videos, jag tycker du ser jätte snäll och söt ut❤️ Varje gång jag är ledsen kolla jag på dina videos och blir direkt glad igen❤️ Jag vill verkligen träffa dig, men jag tror inte du bor i Kumla❤️ Men ha värdens bästa dag/ vecka❤️ Puss&kram söta och fina stellan❤️ M.V.H Nelly❤️😉☺️

    SvaraRadera
  4. Halloj!
    Har tittat på dina videos enda sedan jag såg din piercingvideo <3
    Du har en så härlig personlighet som kan gör vem som helst glad! :D
    Tack för att du alltid är på så grymt bra humör och gör alla glada.
    Människor som du borde det finnas mer av! :(

    //Kram och pööss Joyce

    SvaraRadera

Skriv skriv skriv!