torsdag 14 augusti 2014

Grattis på födelsedagen, bror

3 kommentarer:

  1. Hej Stellan!
    Jag skulle behöva hjälp med en sak som jag har tänkt långe på.
    Om några månader så fyller jag 18 år och då ska jag skaffa en tung piercing eller en tattuering. Men jag vet inte vilken av dom jag ska välja. Med tung piercingen så är det inte min första piercing, men med tattueringen är det, det. Om du undrar vad för tattuering det är, så är det en fladdermus bakom mitt högra öra.
    Tacksam för svar och puss och kram från Paulina <3

    SvaraRadera
  2. Hej Stellan! Jag har ett problem med att " komma ut ur garderoben ". Har du några bra tips ? Du behöver inte om du inte hinner :) Har kollat på alla dina videos! Alltid lika kul att kolla på dom :D! Ha det så bra :)!

    // Daniel

    SvaraRadera
  3. Hej stellan! Dock kommenterat ditt senaste klipp men aja :3 Jag tycker det är så kul,för att jag heter Stella! Jag har en flickvän som heter iris ( jag gillar att vara ihop med en tjej mer än killar för vissa förstår inte tjejens känslor men ni två passar skit bra ihop! ) Och jag undrar,har du någonsin fått grova hat? Tacksam för svar av söta du puss och kram från stella :3

    SvaraRadera

Skriv skriv skriv!