lördag 2 augusti 2014

Avsnitt 78: LINDA FRÅN GÖTEBORG

5 kommentarer:

  1. Hej Stellan jag vill inte vara för på men jag blev väldigt glad när du nämnde mig och jag skulle vilja göra min pappa glad om du vill får du gärna nämna han Janne
    😘

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej hopp, jag står nog över att nämna din pappas namn.
      Det är en sak att interagera med bloggbesökare, men jag drar gränsen där :-)

      Radera
  2. Jag ska snart ta perca mig i naveln och är lite nervös, kan inte du berätta lite hur det går till och vad man ska göra för att det ska kännas mindre? 😊💕

    SvaraRadera
  3. Hej på Stellanbloggen :3 Jag och mina pojkvän Daniel har sedan länge följt dig på youtube och vi kan inte få nog av dina videoklipp, vi blir så glada utav dig! Puss och kraaaam!! :D <3

    SvaraRadera
  4. Hejsan svejsan Stellan! Jag undrar vad du tycker du om Athena Farrokhzad's sommarprat? Själv tyckte jag om det! Jag har ett favoritcitat från sommarpratet som lyder "Bomberjackan blev kostym, och ras blev kultur", jag undrar (om du har lyssnat på det) vad du har för favoritcitat från sommarpratet? Hejdå och ha det myspys <3

    SvaraRadera

Skriv skriv skriv!