fredag 8 augusti 2014

Avsnitt 79a: NYTT JOBB OCH BESÖK FRÅN USA

1 kommentar:

  1. Hej Stellan! Jag vill bara berätta att jag har gjort en banner på mig blogg som länkar till denna bloggen, alltså din. Jag tycker att din glädje och din positivitet borde sprida sig längre än såhär. Du inspirerar mig väldigt mycket. Du har din egen stil med piercingar och färgglada kläder, du är även pride över din läggning. Du kliver ut i arbetslivet och står för den du är. Det kan ju vara väldigt svårt att få jobb när man ser annorlunda ut. Man ska få vara den man är och ingen ska behöva bli utpekad eller bli nekad till jobb för det. Du har bevisat att man kan! Så du inspirerar mig väldigt mycket på den biten! Jag är också stolt över min läggning, mina piercingar och min stil. Jag vet dock inte hur det blir efter min utbildning. Det kan ju bli svårt att få jobb med tanke på hur jag ser ut. Men det löser sig nog.
    Du är en så härlig människa. Skulle gärna vilja träffa dig någon dag om jag kunde få chansen till det. Jag vet att du sagt att du inte alltid är så glad som du är i dina videos. Men är det inte så med alla? Jag tror att du skulle vara otroligt underbar att hänga med. Ha det bra Stellan! Kram på dig.

    SvaraRadera

Skriv skriv skriv!