fredag 22 augusti 2014

Avsnitt 81: OM DU VAR TVUNGEN - LEKEN


4 kommentarer:

  1. Hejsan Stellan! Du är otroligt grym och har en jättefin personlighet. Älskar dina videos för du sprider ett glatt budskap till alla och varje gång jag ser att du har laddat upp ett videoklipp blir jag jätte glad! Hoppas en fin människa som du har de finfint♥

    SvaraRadera
  2. Häjj Ställan<3 DU är så fin och perfekt so man blir avun ;3; STAY FAB<3 du inspererar mig så otroligt mycket och jag älskar dina videos, Puss och kram<333333Sötaste<33

    SvaraRadera
  3. Hej Stellan du fick en tidigare kommentar Av mig där jag undrade om navelpearsing "stavning" men jag har iallafall fall tagit den nu och du sa att jag skulle berätta hur det gick och det gick jätte bra tyckte inte att det kändes alls, det var som två stick, nu är det jätte fint kram Emma 💕

    SvaraRadera
  4. HAHAHA jag kan se framför mig hur du vaggar omkring med korta ben bredvid Peter med låååånga fingrar XD
    <3<3<3<3<3<3

    SvaraRadera

Skriv skriv skriv!