söndag 13 april 2014

Avsnitt 63: OM DU VAR EN FÄRG

11 kommentarer:

  1. Just nu är dagens humör lycka. Dels för att jag kollar på dina videos och jag har träffat världens bästa tjej. Så min färg får bli gul. Gör att det är en ljus och glad och varm färg enligt mig. Och det är samma färg som på solen. Och när solen tittar fram så blir man lycklig och glad och varm i kroppen.

    Puss på dig underbara och fantastiska stelliz <3

    SvaraRadera
  2. För att det är en ljus och glad och en varm färg enligt mig. ****

    SvaraRadera
  3. Om jag skulle vara en färg skulle jag vara röd. Kram på dig Stellan <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag heter Tilda.

      Radera
    2. Tilda ska det stå istället för Anonym

      Radera
  4. Jag känner mig som orange just nu. Igår kväll fick jag en mer eller mindre ångestattack och även i morse fick jag två ångestattacker som jag med olika metoder tog mig mer eller mindre ur. Så jag känner mig som en blandning av någon lite mera mörk och deppig färg på väg mot en mer gladare och ljusare färg :). Så jag tyckte orange var en bra färg till just denna känsla för den känns som en blandning av mörkt och ljust. KRAMAR OCH HA DET BÄST!
    /Erik

    SvaraRadera
  5. Hej min söta fina underbara Stellan!
    Hoppas att du mår bra, för det gör lilla jag!
    Om du läser mitt inlägg på min blogg så får du veta vad som har hänt med lilla kaninen Stellan.
    Inlägget heter "vila i frid kaninen Stellan".
    Han fick en fin begravning på vår sommarhus i Mossby.
    Tur så har man bilder och filmer som minnen av honom så jag ska försöka överleva.

    Hoppas du tänder ett ljus för lilla kaninen Stellan,
    även om du inte fick träffa honom.

    En rolig nyhet är att lilla söta kanin Stellan fick bli pappa.
    Så dom kommer nog till påsk hoppas jag.

    Kram fina lilla Stellan du är bäst och söt!
    Från Märta.

    SvaraRadera
  6. Jag skulle vara röd, röd är kärlek och jag är kär
    kram från lilla mig och lancelot (utalas Lanselot) Byebye

    SvaraRadera
  7. Juste kom 5.a i sm dock. men det är en bra plats :))

    SvaraRadera
  8. Ååh stellan älskar dig och dina videos♡♡♡♡♡♡♡♡

    Skulle varigt kul om du kunnde visa dina smink produkter och säga lite va du tycker om de! Puss&kram från lilla mig till dig♡♥♡♥♡

    SvaraRadera

Skriv skriv skriv!