onsdag 2 april 2014

Avsnitt 61: APRIL APRIL

3 kommentarer:

  1. Blev inte direkt lurad men fick blev riktigt mindfuckad av en kompis facebook inlägg.. Hon är en riktig pirat men skrev en dag att "Jag har blivit moderat". Tappade hakan några sekunder och tänkte "men vad tusan??!?!?!" sedan kom jag på att det är första april.. xD

    SvaraRadera
  2. Jag blev lurad i skolan. Det stog på schemat att vi skulle stanna till kl 6 jag ba... What, Det stog prov så jag körde på.. Sen paserade klockan 4 sedan 5. Då kom en lärare och sa:
    -Hanna, Har du inte gått hem än?
    -Nej, Vi har ju prov men jag vet inte vart..
    Jag kolla på klockan och såg datumet..
    1 April..

    SvaraRadera
  3. Blir så glad av att kolla på dina videos!! Vilken härlig människa du verkar vara! Åhh!! =)

    SvaraRadera

Skriv skriv skriv!