tisdag 8 april 2014

Avsnitt 62: NAGELLACK

6 kommentarer:

  1. Hm... Undrar vad jag ska skriva x-x alla snälla addar mig på kik.. är aktiv så mkt jag kan. Juste!!! Jag ska tävla i sm i hästhoppning 8D Jag ska vinna... hoppas jag. Puss på sötstellisen

    SvaraRadera
  2. Ja, stellisen! Jag blev så glad när du delade mitt facebookinlägg! ÅÅÅH! Du får mig att må så bra och du hjälper så många att våga vara sig själva, precis som dom ska vara! Må du leva i all evighet. Puss !

    SvaraRadera
  3. Hej fina och underbara stelliz <3
    Det var en väldigt fin och söt och färgglad tröja. Nästan lika söt som ägaren men bara nästan.
    Även att jag inte har följt dig så himla länge. Så tycker jag att du är väldigt bra på det du göra. Dina videos är awsome. Och det är du också. Har sagt detta förut men det skadar inte att säga det igen. Du är en stor inspirationskälla för mig. Och även att du kanske inte vet det så förgyller du mina dagar med massa ljus, kärlek och värme, med dina videos.
    Fortsätt med det du gör. Kram från en trogen läsare till en fantastisk människa som du stalliz <3 stora kramar

    SvaraRadera
  4. Juste heter hannakurki på kik hihi

    SvaraRadera
  5. Hej söta Stellan!
    Jag har ett litet tips på hur du kan få nagellacket att torka fortare :) stoppa fingrarna i kallt vatten precis när du har målat naglarna så torkar de på 3-4 minuter :) Jag brukar göra de varje gång som jag har målat mina naglar :) Så testa de om du är som jag, orkar inte vänta på att nagellacken ska torka ;) Puss & kram på dig! <3

    SvaraRadera
  6. Hittade dig nyss på youtube och har snart sett alla dina videos. Kan inte sluta le! Du är så söt och älskar dina piercingar!
    Kramar Spoon :D

    SvaraRadera

Skriv skriv skriv!