tisdag 18 augusti 2015

LootCrate


Såg ni Zelda-armbandet jag hade i senaste videon?
Den fanns inkluderad i förra månadens LootCrate.
Coolt! Men vad är LootCrate?
Jo, det är en hemlig låda fylld med roliga prylar!!!
Du prenumererar och får hem en låda varje månad.
Vad innehåller den? DET VET DU INTE!!! :D
Enda garantin är att det är nördigt ;-) hihi

Känner du dig sugen?
Ange "SAVE3" när du betalar så sparar du 3 dollar.
Om du vill stötta mig, så gå in via den här länken:
http://looted.by/bWb7c
(jag får en liten rabatt som tack för att jag tipsat er)

1 kommentar:

  1. Hej undeeeeerbaraste stellan skrev en kommentar innan men var ej säker på om den kom fram eller ej men ville bara säga att jag kollar alla dina videos du är ju bara för bra! Jag såg i en av dina videos att du spela piano återigen grym! Undrar då om du spelar något mer eller sjunger kanske kram moa 😇😇💎💎💕💕🌞🌞🌈🌈🌈🌈

    SvaraRadera

Skriv skriv skriv!