söndag 2 augusti 2015

Avsnitt 151: 10 SAKER JAG STÖR MIG PÅ

4 kommentarer:

  1. Du som är så förtjust i USA, hur går det ihop med ditt agg gentemot patriotism?
    Bara nyfiken <3

    Kram på dig hjärtegull!

    SvaraRadera
  2. Hej Stellan. <3
    Du har gjort mig så glad hela den här veckan. Men du gör mig alltid glad. Jag & min mamma var med om en trafikolycka i måndags (27 juli) Vart påkörda av en minibuss. Bussen körde rakt in i fronten på mammas bil. Men tack så bröt vi ingeting, men ont i kroppen har vi. Vi båda har ont i bröstkorgen, övre ryggen/skuldebladen & en hel del blåmärken. & jag fick ett brännmärke av bältet på halsen.Vi hade änglavakt sa alla som hjälpte oss för vi kunde ha blivit allvarliga skadade eller inte funnit mer men, dom här dagarna har jag kollat på flera av dina videoinlägg för du gör mig alltid glad. Puss & kram på dig Stellan <3<3 P.S här kan du läsa om olyckan om du vill http://www.dt.se/dalarna/ludvika/tva-skadade-i-trafikolycka-i-centrala-ludvika D.S

    SvaraRadera
  3. Hej Stellan! Du är så söt och en riktig förebild för mig! Är vanligtvis en lite arg och gnällig person men du får mig på andra tankar :3 <3
    Varför tycker du inte om Filip och Fredrik? Har knappt sett dem själv, men undrar bara.
    Puss och kram, julegran! <3

    SvaraRadera
  4. Hej Stellan ❤️ Du är bara bäst och du gör en värkligen glad i alla lägen!! Kan du inte göra RN vidio när du färgar håret eller när du visar dig utan dina piercingar i ansiktet 💎 tycker om din kanal jätte mycket💧❤️

    SvaraRadera

Skriv skriv skriv!