söndag 24 maj 2015

Avsnitt 131: GEEK PRIDE DAY

4 kommentarer:

  1. Jag är väldigt insatt i att träna boxning och att spela.

    Jag har också en snällsning till mina fina husdjur. De heter Dolly,Zelda och smulan. De är de bästa marsvinen som finns! //muzze

    SvaraRadera
  2. du är så bäst Stellan!! älskar dina videos! :D <3
    De jag är mest nördig inom är tatueringar, älskar att sitta och kolla på olika motiv, leta inspiration till nya tatueringar osv. tatueringar är helt enkelt en av mina stora passioner här i livet!
    kram på dig Stellan!<3

    SvaraRadera
  3. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  4. Med risk att få hela HBTQ-världen emot mig så måste jag säga att jag är en riktig Cornelis Vreeswijk-nörd.
    Började redan som barn att undersöka denna fascinerande individ.
    Är medlem i Cornelis Vreeswijksällskapet och ägnar en tanke åt honom varje dag, som om han stått mig nära, likt en familjemedlem.

    Puss o kram!

    SvaraRadera

Skriv skriv skriv!