söndag 10 maj 2015

Avsnitt 128: MINA TATUERINGAR

8 kommentarer:

  1. Jag har en tatuering men planerar fler :) Min tatuering är på min högra handled och det står lilium, vilket betyder lilja på latin men är också öppningslåten till min favorit anime Elfen Lied :D
    Du är bäst Stellan :) puss o kraaaam <3

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  3. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  4. Hej Stellan! Jag har 2st tatueringar,den första jag gjorde var en g-klav på höger under arm. för att symbolisera min kärlek och koppling till musik. Runt g-klaven finns 3 andra noter med. Jag fick en hemsk infektion i den tatueringen så den har bleknat endek tyvärr... min andra tatuering är till minne av min kära farfar Som tyvärr dog 29/6-2014. Motivet är ett stort hjärta med en ros och en banderoll som det står farfar i och hans födelse år och året han dig finns också med där.
    Tack för att du tog till dig min förra kommentar och gjorde denna video :) du är awesome! <3

    SvaraRadera
  5. Dog* ska det stå och inte "dig"
    Glömde även att skriva att farfar tatueringen sitter på min vänstra skuldra. <3

    SvaraRadera
  6. Hej Stellan!
    Jag har just nu bara en tatuering på min vänstra underarm, motivet är en pinuppa. Har väldigt många planer på med tatueringar som Emily från Corpse Bride, Jack och Sally från Nightmare before christmas, och funderar på en half sleeve eller full sleeve med saker jag gillar från min barndom/det jag ännu idag gillar som Pokémon, Pingu, Mumin bland annat. Många idéer får se vilka som blir av! :)

    Blir så glad i lilla regniga Norge av dina videos, du är en riktig solstråle! :D KRAM!

    SvaraRadera
  7. Jag har 7 tatueringar och ska göra min 8:e till hösten. Jag och min pappa har efter 26 år äntligen hittat något vi har gemensamt, så våra sittningar tillsammans betyder mycket. Vi har hittat en fantastisk tatuerare där vi kan ha en kul stund tillsammans, far och dotter.

    Favoriten bland mina tatueringar är porträttet av Cornelis Vreeswijk som jag har på utsidan av vänstervaden.

    Kram på dig Stellanponken!
    /dödgrävarn

    SvaraRadera
  8. Sara Elmerssonmåndag, 25 maj, 2015

    Nej, jag har ingen tatuering, men ska göra en när jag har nått mitt mål. Mitt mål är att gå ner i vikt, har gått upp 10-11 kilo på 1 år pga redbull & en massa annat dåliga saker som man trycker i sig. Så nu vill jag få bort alla dom kilonen även om det kommer att bli kämpigt, men när jag har gått ner dom kilonen så ska jag tatuera mitt stjärntecken lejon på mitt ena smalben :) Kram på dig goa stellan! <3

    SvaraRadera

Skriv skriv skriv!