fredag 8 maj 2015

Avsnitt 127: MIN FÖRSTA PIERCING

4 kommentarer:

  1. Du är så go Stellan! Önskar du fick vara lika glad som du gör oss som följer dig.
    Kram /dödgrävarn

    SvaraRadera
  2. Hej igen Stellan!
    Blir alltid lika glad när du läser upp mina kommentarer i dina videos! Om du kommer ihåg så frågade jag dig om du hade några tips på vad man ska göra om man känner sig nere och deprimerad, och jag måste säga att det verkligen har hjälpt jättemycket och jag mår redan bättre! Jag skickar dig oändligt med kramar och hoppas att du också mår bra nu i det fina vårvädret! Kramkram bästa Stellan <3

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Jag har blivit kallad till kirurgen för ev gastric bypass. Jag ha gått upp 2-3 kg efter första invägningen. Tror du att ja får göra operationen ändå?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, blir du godkänd för operation kommer du få ett visst antal veckor på dig att med lågkaloridiet (pulver) gå ned ett visst antal kilo inför operationen. Man får ju trots allt operationen för att man går UPP i vikt och inte tvärtom :)
      Det ska nog bli bra ska du se, lycka till!

      Radera

Skriv skriv skriv!