onsdag 25 februari 2015

Avsnitt 109: LÄGET

2 kommentarer:

  1. Hej fina Stellan! Jag har följt din kanal väldigt länge och jag har tittat på nästan alla dina videos. Jag måste bara säga att du är en riktig glädjespridare här på din blogg och på youtube, och du är alltid så positiv i dina videos trots att du har det svårt med depression i perioder..! Ditt leende värmer mitt hjärta och att läsa din blogg och att kolla på dina videos gör mina dagar bättre! Jag hoppas att du snart mår bättre än vad du gör nu och att du har en fortsatt trevlig dag! Stå på dig fina underbara du! Kram <3

    SvaraRadera
  2. Hej din vackra individ! jag gillar dina videos och din personlighet som visar att man kan vara sig själv! hoppas det blir bättre med depressionen! Älskar din klädstil, ditt skägg och dina pärlor i ansiktet (hihi) Kram! Hälsningar: Hugo och David <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

    SvaraRadera

Skriv skriv skriv!