söndag 8 februari 2015

Avsnitt 106: THE NEWLYWED GAME

6 kommentarer:

  1. Hej fina Stellan!!
    Jag hittade din youtube kanal idag och jag är fullkomligt förälskad i dig och dina videos! Du är så cool och jag finner dig redan som en inspiration under dessa få timmar som jag kollat på dina videos. All lycka till dig och din pojkvän! Puss och kram från Louise <3

    SvaraRadera
  2. Jag är så glad för din skull :D Ni är jättesöta tillsammans <3

    SvaraRadera
  3. Hej finaste Stellan. Jag är så glad för din skull. Och jag förstår redan hur mycket bättre du mår (i alla fall vad jag hoppas). Lycka till med Oliver. Ni är så söta och fina och passar otroligt bra ihop. Massor av kramar <3

    SvaraRadera
  4. Dina videos gör mig alltid så galet fnittrig och glad, du är så sprudlande och skinande, dina videos gör alltid mina dagar. Har följt dig hur länge som helst, alltid velat kommentera något. Brukade ha dig på bdb och emocore och följt dig enda sen jag var typ 12, är 19 nu. (Är ingen stalker, lovar. Haha)
    Men ville bara lämna ett; fan vad mysiga och helt underbar person du är! Och din pojkvän och du är skitfina.Ta hand om dig.
    Mvh Diddi.

    SvaraRadera
  5. NÄMENOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO <3 GUD vad söta ni är ihop :D
    Älskar Olivers hår!!
    MASSA KRAMISAR PÅ SÖTINGARNA! <3 <3 <3

    SvaraRadera

Skriv skriv skriv!