fredag 13 februari 2015

Avsnitt 107: FREDAG DEN TRETTONDE!

6 kommentarer:

  1. Åååh vad du är fiin! Hitta din youtubekanal för ca en vecka är sen och han nästan sett alla dina videos! haha! Puss puss <33

    SvaraRadera
  2. Heeeejsan! Hitta dig på Youtube för någon dag sedan och jag fastande direkt! Tycker du har så härlig stil!^^
    Den enda oturen jag hade idag var att min choklad tog slut :( haha
    Ps. Du är så härlig! <3 Massa kramar! <3

    SvaraRadera
  3. Hej! Jag hittade din kanal igår och sitter klistrad, jag tycker att du har en jättefin personlighet och gör fantastiska videos.
    Puss och kram / Elvira <3

    SvaraRadera
  4. Hej! Såg dina videor för första gången idag och måste ju säga att man blir SÅ LYCKLIG och på en sån bra humör efter man ser dina videor! Om man bara hade en vän som dig! PUSS OCH KRAM x3

    SvaraRadera
  5. Tjenixen! Asså så bra är du riktigt inspirerande, blir alltid glad när jag går in på din kanal och kolla vivideos. Skulle du kunna göra en tatuering video?
    Puss Och Kram från Linus ��

    SvaraRadera
  6. Hej Stellan! Jag vill bara säga att du är hur fin som helst och att kolla på dina videos gör mig glad, du har liksom den där sjuka talangen att sprida glädje. Älskar folk som dig!

    SvaraRadera

Skriv skriv skriv!