söndag 23 november 2014

Avsnitt 96: INTE ALLTID GLAD

7 kommentarer:

  1. Har en fråga, är de inte svårt att raka dig med alla dina piercingar? Du är sjukt underbar:)<3

    SvaraRadera
  2. Hejsan Stellan! :D
    Jag tänkte bara säga att du är otroligt stark med ditt mående, då jag själv mår lika dant och har gjort det i cirka 7 år nu och gått fram och tillbaka till kuratorer på skolan när jag gick där och nu hälsocentralen.
    Men! Nu ska vi inte vara sådana!
    Attack On Titan är BÄSTA animen någonsin! Och Fairytail! :D
    Kämpa på! Puss och Kram, Lisa! <3

    SvaraRadera
  3. Du är en sån inspiration och en sån underbar person. Jag blir alltid glad av dina videos och du är så himls grym! Jag har en fråga om dina piercingar, vilken har tagit längst tid till att läka och varit jobbigast? Du är bäst! Kramisar/Elin <3 <3

    SvaraRadera
  4. "Ni är knasiga...och trasiga" Det fick mig att skratta högt, haha. Så söt du är!
    Du tänker väldigt sunt när det gäller ångest och depression och så tar du tag i det, vilket många har svårt för. Tyvärr är det lång väntetid, men det är värt att vänta på. You can do it!
    Sen bor du även jätte fint! Färglatt och mysigt! Du verkar gilla regnbågar lika mycket som jag gör, haha. Kram på dig <3

    SvaraRadera
  5. Älskar färgerna i din nya lägenhet! :D
    Alla är vi nog lite trasiga ;) Hoppas att du får en tid snart där inom vården. Vet ju hur jobbigt allt kan vara, och du är välkommen att komma hit när du vill också för att muntra upp dig själv! :D Bjud gärna in dig själv (då jag är dålig på att bjuda in folk)
    PUSS OCH KRAM <3<3<3<3<3

    SvaraRadera
  6. Hur nöjd är du med dina percingar? 1-10 :) kram Ella!

    SvaraRadera
  7. Hej finis!
    Det är Heidi igen. Jag har några frågor till dig, dom kommer här:
    1. Hur gammal är du?
    2. Vilken är din favorit mat?
    3. Vilken årstid är din favorit?
    4. Vilken månad fyller du år?
    5. Vad är din favorit hobby?
    6. Vilka är dina bästa vänner?
    7. Vad skulle du vilja heta om du inte fick heta det du heter?
    8. Gillar du att göra videos?

    Det var mina frågor så hoppas du gillade dom så kanske jag kan skriva några till någon annan gång.

    Hejdå finis!
    Från Heidi

    SvaraRadera

Skriv skriv skriv!