söndag 16 november 2014

Avsnitt 94: TJOCK ENHÖRNING

10 kommentarer:

  1. fantastiska stellan!
    Kan inte du prata om dina snakebite piercings? Dom färgglada, har nämligen aldrig sett såna innan. Och sen undrar jag vad du jobbar som? Puss o kram, ha det bra!

    SvaraRadera
  2. hej igen söta stellan!!!!!!!!! jag bara undra om du spelar mariokart pöss o kram du e bäst

    SvaraRadera
  3. Hej goa underbara Stellan <3 jag undrar var du har den grymt roliga t-shirten men enhörningen på?? Pussar Mollan

    SvaraRadera
  4. Hej finis :) Kollar/ har du kollat på några fler anime serier än Tokyo Ghoul? Isåfall vilken är din favorit? Puss <3

    SvaraRadera
  5. Som svar på din fråga till mig mitt drömyrke är att få starta eget företag. Inom restaurangbranchen och då ska det vara en krog med lunchöppet på dagarna och sen ska det vara krog o nattklubb på kvällen. Där jag ska vara servering o ber ansvarig :) det har varit min dröm sen jag börja gymnasiet.
    Väldigt färgglad och fin tröja me love unicorns min krog ska evt heta det.
    Hare bäst bästaste Stellan :)<3
    Puss o kram skumbanan
    Du är fin kom ihåg det

    SvaraRadera
  6. Hej Stellan! Sett dina videos ett bra tag men aldrig skrivit en kommentar så ja kånde det var på tiden!:) Har en fråga oxå, jag undrar hur din tunga ser ut^^ jag minns du visat i en video men jag kom inte ihåg vilken.. Men visa om du vill! Kram på dig Stellan!<3

    SvaraRadera
  7. Fina människa! Men det vet du nog redan att jag tycker. Det var superkul att du ville vara med i min kanaltrailer. Du är så häftig, cool och verkar ha en helt underbar personlighet.

    STOR KRAM PÅ DIG!
    /Molly Bergström - https://www.youtube.com/user/MOOOLLYSB

    SvaraRadera
  8. HAIIJJJ!! :D
    Älskar enhörningen!! :D jättehäftig t-shirt.
    Ojsan, det är jättesvårt att uppskatta hur många gånger jag sett på Beetlejuice. Måste minst vara 20 gånger iaf.
    Kramar på Finstellisen <3<3<3<3<3<3<3

    SvaraRadera
  9. Heeej sötaste Stellan!! Har varit ett stort fan men inte vågat kommentera. Jag har jättelänge inspirerats av dina videos och din blogg och jag undrar om du kan göra en video när du inte har dina läpppiercingar i underläppen i, jag skulle vilja töja läppen (har alla 3 där nere) men vill se hur det ser ut ifall jag skulle ångra mig sen. Skulle bli jätteglad om du ville göra det, för annars vågar jag inte. Kram på dig finaste Stellan, i love you <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

    SvaraRadera
  10. Hej finaste Stellan! Hittat din youtubekanal för ett tag sen och tänkte säga att du är asgrym! Har två frågor till dej,
    1. Har funderat länge på att töja läppen men skulle gärna vilja se hur det ser ut utan piercingen i
    2. Blödde du mycket när du klyvde tungan?
    Kramis <33

    SvaraRadera

Skriv skriv skriv!