måndag 10 november 2014

Avsnitt 93: TVÅ FILMER

6 kommentarer:

  1. Hejj Stellan! Här har du några frågor kram!
    Favorit mat?
    Favorit piercing?
    Vill du ha fler piercingar? Isåfall vart?

    SvaraRadera
  2. Hej finaste Stellan! Tack för ditt svar <3 jag hade undrat ganska lände men aldrig tagit mig tid till att fråga haha<3
    Hoppas att du blir bättre och att deprisionen blir lättare och så småningom bättre!! Det vet jag att den blir !! Puss & kram finaste Stellan!!

    SvaraRadera
  3. Hej underbara o fina Stellan.
    En fråga vad är ditt drömyrke?!:)

    SvaraRadera
  4. HALLOJ!!

    Skäms nog inte över någon film som jag gillar. Min favoritfilm genom tiderna är dock Beetlejuice! :D ÄLSKAR DEN!!
    Sen finns det massor av filmer som folk tycker jag borde tycka om som tex Dirty Dancing (som jag inte ens sett), Star Wars m.fl.
    Hoppas annars att allt går bra för dig. Tänker på dig massor <3
    PÖSSA OCH KRAMA MASSOR! <3<3<3<3<3

    SvaraRadera
  5. hej söta stellan jag älskar dina videos du är cool som fasiken pössssssss

    SvaraRadera
  6. gullig gullig gullig!! hej jag är nu följare här och älskar dina videos. ha de bra pöss

    SvaraRadera

Skriv skriv skriv!