söndag 1 maj 2016

Avsnitt 195: SOCIAL FOBI

2 kommentarer:

  1. Hej finaste Stellan!

    Kul att du trivs med ditt nya jobb :) Själv mår jag bara bra, kom hem från Japan för 2 veckor sedan och hade en awesome tid där! :D Var i Kyoto, Hiroshima, Nikko och Tokyo. Rekommenderar folk att åka dit och jag kommer definitivt åka dit igen om några år.

    Jag kan känna igen mig lite i social fobi, jag kan känna att jag kan vara jätte social och pratglad ett tag sedan liksom sjunker man in i sig själv och vill bara gosa ner sig i soffan och kolla på film eller serier i ensamhet.

    Förslag till avsnitt tvåhundra är..... i regnbågens alla färger! Kanske lite lame men försökte iallafall :3

    Hoppas du fortsätter att ha det bra och göra mer videos, samt att du sprider din underbara glädje, värme och din härliga färgglada personlighet vidare som lyser upp min och andras dagar :D

    SvaraRadera
  2. Hej! Skulle du bara kunna hälsa till min pojkvän Simon i ett avsnitt av stellanbloggen? Om du kan göra det så snälla säg "Samantha älskar dig Simon, Minä rakastan sinua"


    Älskar din kanal!!♥

    SvaraRadera

Skriv skriv skriv!