torsdag 21 april 2016

Avsnitt 194: KOMEDI OCH SÖTNOSAR!

3 kommentarer:

  1. Härligt att du hittat rätt! Standup comedy passar dig perfekt! Kul att det går bra på kawaii shop också och jag hoppas att krukan dyker upp igen, haha. Kramis! <3

    SvaraRadera
  2. Helloooooooo!
    Ville bara säga att jag tycker det är underbart härligt att du trivs i livet just nu och hittat rätt! ��❤️��❤️��❤️
    Massa kramar och pössisar på stellisen ❤️❤️❤️❤️

    SvaraRadera
  3. Var krukan gjord av guld, smyckad med rubiner och diamanter? Låg hela butikens ekonomiska säkerhet i den krukan?
    Big deal, det var en kruka. Om nån tyckte att detta var ett problem så avundas jag dem som uppenbarligen inte har större bekymmer.
    Sorry, det var bara det att jag kunde liksom känna din ångest över händelsen, och tyckte det lät så löjligt om någon gjort en deal av detta och fått dig att må så dåligt över det. Det är ju liksom inte någons mormor du "slarvat bort".
    #försvarsmode

    Sen har jag funderat på en sak...
    "I rymden kan ingen höra dig fika"? Vad hände med den? :)

    Kram på dig! ❤️

    SvaraRadera

Skriv skriv skriv!