lördag 6 februari 2016

Avsnitt 182: JAG HAR KÖPT EN MASSA SÖTA SAKER!!!

3 kommentarer:

  1. Hej fina Stellan :D
    Vad som händer i mitt liv?
    Jadu planering, studier och planering. Håller även på att flytta då jag innan haft kvar min lägenhet av olika orsaker, men nu med bebis på g så är det lättast att alla tre bor på ett ställe :)
    Bebisen är förresten planerad 4e maj (may the fourth be with you)
    KRAMAR I MASSOR Tänker på dig! <3

    SvaraRadera
  2. Hallå

    Jag hittade precis din blogg på youtube för jag sökte på videos om pluggar. Jag har själv 12 mm i mina örsnibbar och jag kommer nog stanna där, dels för att jag har små öron och dels för att jag fortfarande kan dölja dem.

    I en video så tipsade du om om online affären Painfulpleasures.com och jag tackar för det och vill ha fler tips samt om du fått betala tull etc.

    Du och min personlighet är väldigt lika :-) ex att lägga till ändelsen -isarna på ord, för det blir ju så mycket gulligare då :-) Du gör mig glad :-D

    Hoppas det går bra med din hälsa för jag har förstått från många håll att GB kan leda till problem. Visst är det roligt att kunna köpa kläder i "normal" storlekar.

    Själv har jag tappat 40 kilo sedan 2012 genom att jag läste sockerbomben och hittade LCHF, nu har jag bara ca 17 kg kvar :-) Ha det så super gott :-)

    SvaraRadera
  3. Hej söta och underbara Stellan :D

    Vad kul att höra att din Amerika resa varit bra! Plus, snygg Pokémon tröja du har. Älskar själv Pokémon så fick lite av en nerdgasm (nerd orgasm) av att se den.

    Mitt liv är underbart, har numera en underbar sambo, svetsar på som en tok på jobbet och ska i slutet av mars äntligen få åka till Japan!! :D

    Tack för en underbar blogg! Fortsätt sprida din varma glädje i vårt just nu kalla land! <3

    SvaraRadera

Skriv skriv skriv!