fredag 5 februari 2016

Avsnitt 180: RESAN TILL COLD CREEK

1 kommentar:

  1. Jag kände panikångesten byggas upp genom hela denna videon. Jag vågar knappt ta mig från Hisingen och in till stan om jag är tvungen att byta transportmedel på vägen mer än en gång.

    Jag förstod precis vad du menade i videon där du gick igenom frågorna förresten, och förklarade din sociala fobi.
    Jag känner exakt likadant när någon frågar om de kan komma förbi eller vill träffa mig av olika anledningar. Det fullkomligt låser sig och jag har nog använt alla ursäkter i boken vid det här laget.
    Sedan kan man med lätthet träda in i roller i väldigt många situationer, men att du gjort den här resan själv, det är för mig obegripligt.
    Du är fantastisk!

    Puss, kram och kärlek <3

    SvaraRadera

Skriv skriv skriv!