torsdag 29 oktober 2015

Avsnitt 170: STELLOWEEN 2015

3 kommentarer:

  1. Å blev så himla när jag såg att du svarade på mina kommentarer. Fick typ en lite tår för jag blev så himla glad. Hoppas du också får en toppen halloween. Vad ska du klä ut dig till? Sj ska jag ha en massa sår och en massa blod. Älskar verkligen halloween, när man får klä ut sig o skrämma folk. Puss o kram ♡♡♡♡♡

    SvaraRadera
  2. Hej hej Stellan!
    Hoppas du mår bra. Du berättade att du varit homosexuell hela livet men min fråga till dig är när du "kom på det" eller vad man nu ska säga. Själv "kom jag på" att jag är bi när jag var 14/15 år och det kom lite som en chock eftersom jag trodde att jag bara gillade killar. (så konstigt och tråkigt ändå att man ska bli chockad över en sån sak egentligen men det var min upplevelse) Hoppas det inte blev för rörigt detdär...
    Massa kramar till dig Stellan!!!! <3

    SvaraRadera
  3. Hey Stellan! Jag såg dig i Göteborg igår, jag blev jätte glad. Är ganska ny i Göteborg, å jag var ute på min lektion för att fota. Jag vågade tyvärr inte gå fram, men jag tyckte ändå det var jätte häftigt att få se dig efter att ha tittat på dina videos. Hoppas du har en awesome dag! :D <3

    SvaraRadera

Skriv skriv skriv!