söndag 18 oktober 2015

Avsnitt 168: FILMTIPS INFÖR HALLOWEEN

4 kommentarer:

  1. Hellraiserfilmerna är ett måste att se om man inte gjort det. Blir inte mer klassiskt än så. Bra där! :)

    Jag jobbar Halloweenhelgen men kommer istället "fira" nu till helgen. Blir till Liseberg som har extraöppet för första gången på Halloween. Hoppas på att bli rejält uppskrämd! 👍

    Ser fram emot att få höra vad du har för nyhet att förtälja! Jag som är så nyfiken av mig, huvaligen!

    Kram på dig Stellanponken ❤️

    SvaraRadera
  2. Jag brukar inte kolla på skräckfilmer/thrillers men har en favorit som jag kollar på halloween. Det är The Omen 666, den som kom 2006. På halloween så ska jag bara vara hemma så inget klä ut sig för mig. Blir i alla fall inget godis hemma pga viktminskning men har lite godis hemma om det skulle komma barn hit. Om inte så slängs de godiset efter halloween. Så jag inte äter upp det själv.

    SvaraRadera
  3. Hej finaste Stellan <3 det kanske inte hör hemma här men jag måste bara säga att du får mig på bra humör och jag har aldrig problem med min ångest när jag tittar på dina videos. Du är helt enkelt bäst :*

    SvaraRadera
  4. Det behövs fler som dig Stellan.
    Har du varit något på pride?
    Var du där i pridepark i år? :)

    SvaraRadera

Skriv skriv skriv!