onsdag 16 september 2015

Avsnitt 165: NYA T-SHIRTS OCH PIERCINGSMYCKEN

5 kommentarer:

  1. Hej bästa Stellan! :)
    Jag fyller år (myndig) idag, så det var ju värsta bästa födelsedagspresent att se att du laddat upp en ny video när jag vaknade i morse. Blir ju alltid så glad av att se dina videos. Jag tatuerade mig även idag (födelsedagspresent från mig själv), vilket fick bli en efterlängtad hyllning till mina hjältar The Ark. Har du något band eller person som hjälpt dig lite extra att våga gå genom hatets korridorer?

    Jag älskar också glassmycken till mina töjda öron :) Lätt de skönaste materialet, och det känns mest fräscht. Figuren på din t-shirt känns väldigt bekant men jag kommer tyvärr inte på vem/vad det är.. :(

    Kramar till dig!

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  3. Hej fina unika Stellan! ��������
    Jag hitta din youtube kanal för inte så längesen, men klicka genast i prenumerea knappen! Du verkar vara en underbar person med ett stora hjärta & framförallt en härlig filur! Skönt att se människor som vågar sticka ut, & stå på sig! Så ordet unik passar bra in på dig! :) borde finnas flera som du! Ha det bääääst! ��⭐️��

    SvaraRadera
  4. ÅH ÅH ÅH!! Filuren kommer ju ifrån He-man! :) Mina bröder tittade på det när jag var liten faktiskt. På tal om sömnlöshet så vet jag att man kan be om att få låna ett kedjetäcke på obestämd tid från läkare, psykolog och liknande. Mitt väger 8 kg och jag älskar det. Hoppas annars allt är fint <3 PÖSS <3<3<3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Angående kedjetäcket; jag får höra med min psykolog om jag har den möjligheten :) tusen tack för tipset!

      Radera

Skriv skriv skriv!