fredag 4 september 2015

Avsnitt 163: ATT KOMMA UT SOM BISEXUELL

3 kommentarer:

  1. Hej finaste Stellan! ��
    Jag måste bara börja med att erkänna min "dåliga humor", jag tyckte din tröja var mycket fyndig! ��
    Jag upptäckte din kanal rätt nyligt, och jag måste bara berätta för dig att jag tycker att du är en otroligt härlig människa! Jag blir verkligen glad av dina videos, och jag vill uppmuntra dig i det du gör!
    Du är bäst!!
    Puss och kram ����

    SvaraRadera
  2. Hej gullis Stellan!
    Jag tog mig modet nyss att komma ut som bisexuell för min bästavän Julia, som jag även är smått förälskad i.
    Hon blev förvånad men tog det bra, vår vänskap är inte krossad vilket känns skönt!

    Jag postar nog en bild på tatueringen när den är gjord.

    Ha det så gött så länge!

    Puss & kram

    ~Felicia~

    SvaraRadera
    Svar
    1. PS: Är samma Felicia som ställde en kommentar för nån video sen. då handlade min kommentar om tatueringen jag ska göra.

      Radera

Skriv skriv skriv!