söndag 26 juli 2015

Avsnitt 148: MITT NAGELLACK

3 kommentarer:

  1. IsaDora Wonder Nail är det absolut bästa lacket, så bra där! ��

    Vill bara säga att när man går hemma och är sjukskriven för sin psykiska ohälsa så är dina videor veckans höjdpunkt(er).
    Du gör skillnad Stellan ❤️
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Hej, finaste Stellan!
    Vill tacka för all glädje du sprider i dina videos, oavsätt om man har en bra eller dålig dag blir man så glad utav all din glädje i dina videos.
    Har du tips ang skaffa mer piercingar ? kan tillägga att mina föräldrar är ganska stränga & kristna och gillade inte då jag kom hem med piercing i högra mungipan nu i mars. Ps: jag är 18!

    Puss & kram

    // Felicia

    SvaraRadera
  3. Hej bästa Stellan❤️ Jag blir så glad av att se dina vidios och du sprider värkligen glädje runt om kring dig😊här har du lite vidioförslag!!!!!
    1, haus toure
    2, frågestund
    3, Stellan testar
    4, testa ny hårfärg
    5, 10 saker du stör dig på

    SvaraRadera

Skriv skriv skriv!