torsdag 2 juli 2015

Avsnitt 139: FAVORITSPORT OCH DJUR

2 kommentarer:

  1. Hej bästa Stellan.
    Min favoritsport är ishockey för det är typ den enda sporten som man kan kolla på utan att tröttna om man kollar på ens favorit-ishockeylag som spelar. Jag kollar endast när Skellefteå AIK spelar & dom hejar jag på även om jag bor i Dalarna. Jag hejar på dom pga att min pappa kommer ifrån Skellefteå, många brukar fråga varför jag hejar på dom & inte på Leksand IF eftersom jag är född & bor här i Dalarna. Men om jag skulle vara ett djur så skulle jag nog vilja vara antagligen en fågel. Fåglar flyger ju till varmare ställen på vintern & det skulle passa mig perfekt för jag hatar vintern, kallt & blöt 24/7.

    SvaraRadera
  2. Stellan, hjärtat, var har dina fina intron tagit vägen?

    Förresten, om du är så envis och tjurskallig som du påstår så kanske du hade passat som get. Getter brukar ju vara synonymt med "envishet" ;)
    Själv hade jag nog varit ett ryggradslöst djur av något slag. En blåmanet eller nåt antagligen. Så vida det här med min karriär som flygande ekorre inte går som planerat förstås ;)
    Apropå flygande ekorre; lycka till på måndag Stellan! Kommer tänka på dig!

    Kramar


    *flap-flap and away*

    SvaraRadera

Skriv skriv skriv!