tisdag 16 juni 2015

Avsnitt 134: KONSTNÄRLIGA UNDERSÖKNINGAR

4 kommentarer:

  1. Ha! Jag tar med dig på en flygtur någon gång ;) Aladdin-style!

    Vad spännande den kursen låter! Den får du berätta mer om under sommaren här.
    Ha nu en trevlig midsommar i nykterhetens tecken, det ska då jag ha :)
    Kramar <3

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  3. Hej!:D 
    De var super kul att träffa dig på West Pride i söndags! 
    Jag har velat skriva en kometer så länge men har aldrig vetat vad jag skulle skrivit för än nu då jag faktiskt fick träffat dig ^^ 
    ville bara säga att du är en stor inspiration till mig och jag hoppas allt går bra för dig i sommar med operationer osv! 
    Du är en awesome person med ett härligt smile! 
    Tack för alla dina videos ❤ Kram 

    Btw.. jag är den ungen med blått jätte kort hår och jätte stora svarta solglasögon som du träffade bakom posejdon. 

    SvaraRadera
  4. Hej fina och underbara Stellan!
    Vad rolig kursen låter! Hoppas du kommer få det kul. Tänkte när du berättade om varför du fick ditt namn började jag tänka på varför jag fick mitt (är en liten småkul historia så kan ju berätta). Min mor var bombsäker på att jag skulle bli en Mikael eller Fredrik, men sen när de såg att jag var en flicka ville min mamma döpa mig till Kajsa efter Kajsa Kavat, men min far sa nej och anledningen var: Min bror heter Joakim så skulle jag heta Kajsa skulle det bli ett mini Ankeborg hemma tyckte han, så jag fick istället namnet Linnéa efter ett skepp i Stockholm skärgård som heter Sofia-Linnea.
    Och angående kepsen, ser bra ut oavsett vilket håll! Vill du se söt och pojkaktig ut ska skärmen vara framåt, vill du se lite cool och gangsta ut ska den peka bakåt!
    Ha en underbar och härlig sommar :D KRAM

    SvaraRadera

Skriv skriv skriv!