tisdag 9 juni 2015

Avsnitt 133: WHISPER CHALLENGE

3 kommentarer:

  1. Kommentar: "nånting, nånting du är bäst!"
    Svar: "Nämen ooh! Nånting snällis!"

    Sedan vill jag gratulera till bukplastiken! Det är svårt att få beviljat har jag förstått. Särskilt inom VG-regionen.
    Mitt största komplev är överarmarna. Jag ser redan ut som en flygande ekorre, och då har jag bara gått ned hälften av vad jag önskar i slutändan.
    Du är en sådan inspiration, jag hoppas du förstår det.

    Många kramar <3

    SvaraRadera
  2. Sara Elmerssononsdag, 10 juni, 2015

    Lycka till med operationen nu i sommar. Allt kommer gå jättebra, de vet jag. Jag har själv gjort 8-9 operationer. Första var när jag var 4-5 år gammal & den senaste jag gjorde var nu i Februari. Gjorde en käkoperation för att få ett bättre uttal när jag pratar. Har stammat sen jag började prata fram tills efter käkoperationen. Har haft stamning sen jag var 4 år ungefär & jag fyller 24 nu i sommar. Så nu är jag glad över att jag inte stammar längre så nu pratar jag på som bara den :) Finns ingen stoppknapp på mig precis ;)

    SvaraRadera

Skriv skriv skriv!