lördag 11 april 2015

Avsnitt 120: GETING PÅ SLOTTSKUNGEN + BONUS

4 kommentarer:

  1. Hej fina Stellan! Jag har lite piercing frågor :).
    1. När piercade du dig senast och vilken var det?
    2. kan du visa alla dina piercingar i en video?
    3. Var skulle du vilja ha en till piercing?
    Läs gärna upp frågorna i en video, tacksam för svar, du är bäst på Youtube! / Stella

    SvaraRadera
  2. Hej bäste Stellan!
    Vad glad jag blev när jag hittade den här "nya" kanalen. Jag brukade följa dig på din GBP-kanal tidigare. Det var en spännande resa och jag är nu inne på min egen. Opererades 16/2 i år på Östra i Göteborg.
    Har jag förstått rätt eller är du numra bosatt här i Götet? Tycker mig se videos filmade vid Rambergsvallen?

    Massa kärlek <3

    SvaraRadera
  3. Hej söta stelllllan❤️😍 Noelle är igen❤️ Haha Gud så söta du och oliver är tsm😍 du får hälsa han så mycket från miiig❤️❤️ Men här kommer en fråga ☺️

    Skulle du kunna ha att du ringer fans??❤️ Det skulle vara en super rolig video, och jag vill gärna att du skulle ringa mig då. Jag älskar diiiiig över hela mitt hjärta❤️ Hejdååååå sötnos❤️

    SvaraRadera
    Svar
    1. Bästa idén ever! Se det som en utmaning Stellan-ponken! ;)
      Bra där Noelle! <3

      Radera

Skriv skriv skriv!