söndag 15 mars 2015

Snällsning


1 kommentar:

  1. Hej sötaste personen på jorden❤️ Du läste upp min kommentar i din video, och jag började nästan gråta av lycka när jag hörde att du ska mitt namn, jag blev JÄTTE JÄTTE glad❤️ Och jag har det jätte svårt just nu och lider med dig,❤️ Men du ska veta att vi alla som tittar på dig, älskar dig❤️ Jag vill inte att du ska va ledsen så jag har skrivit ett eget citat till dig (det kanske ledan finns men jag har inte sätt något) men det lyder såhär " När livet är som värst, ska man prata med den som står en närmare en närmast, för det man behöver när hjärtat är i 1000 bitar är kärlek från sin älskade" jag hoppas du gillade citatet och att du läser upp detta i din senaste video❤️ Puss och kram älskade Stellan, från Noelle❤️❤️❤️❤️❤️❤️

    SvaraRadera

Skriv skriv skriv!