fredag 27 mars 2015

Avsnitt 115: FREDAGS-SNÄLLISAR

4 kommentarer:

  1. Vill skriva en snällsning till min närmsta vän Fäffäh, tack för att du som jag vill hålla ihop oavsett vad, även när livet är svårt, vill vara din vän för evigt! :D

    Och så till dig Stellan, älskar dina videos!!! :D

    SvaraRadera
  2. hej stellan! jag tycker du är jättefin och blir alltid så varm och glad inombords när jag ser dina inlägg, du utstrålar du mkt glädje och kärlek tycker jag <3 av ren nyfikenhet, vilken piercing tog du först? tusen miljarders biljoners kramar amanda <3

    SvaraRadera
  3. Hej stellan! Varför är du så otroligt härlig?
    så otroligt charmig?
    så otroligt bra på att göra videos?
    så otroligt snäll?
    så otroligt bäst?

    miljoner kramar Isabelle <3 ♥

    SvaraRadera
  4. Jag älskar din youtube-kanal! <3 du är bäst
    Miljoner av kramar och pussar // Emilia ^^

    SvaraRadera

Skriv skriv skriv!