fredag 25 juli 2014

Avsnitt 76: PIERCINGSNACK



Stellan tipsar:
Tsuro
Love Letter

3 kommentarer:

  1. Jag har en fråga som är lite på samma spår som Emils lämplighets fråga. För när en är i min ålder(14-15) så får en ofta höra av föräldrar, syv-konsulenter med mera att det är svårare att få jobb om en är piercad(framförallt i ansiktet). Samtidigt som t. ex arbetsförmedlare påstår att detta påståendet inte stämmer. Så för att komma till själva frågan. Känner du(utifrån dina erfarenheter) att det är svårare att få jobb som piercad? Isåfall, gäller de alla jobb eller bara ett/några slags jobb?

    Tacksam för svar Stellan-sötis

    SvaraRadera
  2. HEIJ!!!!!
    Jag kan ha ett litet svar om piercingar och kristen religion då merparten av min släkt är religiösa (framförallt min farmor)
    Och jag antar att det egentligen är mer om gillande och ogillande även då.
    Tex så skickade jag ett julkort till min kära farmor i julas och fick ett brev tillbaka där hon skrev om att jag efter puberteten blev en mörk och annorlunda människa och att hon hoppades på att piercingarna och tatueringarna bara var en fas :/
    Men ja XD
    Typ "godkända" piercingar är "normala" som i näsvingen och öronen och naveln. "Godkända" tatueringar är religiösa sådana. I min familj får jag tillägga.
    Hoppas detta var till hjälp :)
    PÖSS PÅ SÖTISEN!!!!!!!!!!!!!!

    SvaraRadera
  3. Hej jag är ny här på bloggen och undrar om du kan göra en video när du tar ut alla dina piercingar puss från Emma💕💕😚

    SvaraRadera

Skriv skriv skriv!