fredag 11 juli 2014

Avsnitt 73: GRATTISAR TILL JOBBISET

7 kommentarer:

  1. Hej!
    Ville bara skriva grattis till jobbet, jag vet att du kommer vara en utmärkt lärare. Jag var elev på medieprogrammet i Östersund när du var vikarie där, jag lärde mig mycket av dig och hade alltid roligt på lektionerna. Så det glädjer mig mycket att se att du valt att fortsätta med läraryrket.
    Tack för din tid i min utbildning, lycka till med jobbet.

    SvaraRadera
  2. Du är värd alla hjärtan i hela världen söta du! <3
    Tycker du kan komma hit och gå på djurparken med mig om du vill :)
    Fina naglar har du med som alltid :D
    PUSSISAJ!!! <3<3<3<3<3<3

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Stellan du är en fin person och du inspirerar många unga inkl mig själv, efter att ha tittat på några av dina videos så fick jag mod till att komma ut till mina nära och kära! Puss /Felix

    SvaraRadera
  4. Hej du äger! Din youtube också! Du är såå fin! Förebild ! Kramisaar från mig till dig<3<3/Maria

    SvaraRadera
  5. Hej underbara söta Stellan<3 halkade in på din youtubekanal igår och är helt fast! Du är verkligen en sjukt glädjesprudlande filur som man verkligen mår bra av. Kan inte sluta le av dina videos. Har du några tips om man vill ta tungpiercing och är 13 år? Har i naveln redan. Har du tungpiercing? Gjorde det ont?
    Kramar och kärlek från mig till dig!<3:)
    //emma

    SvaraRadera
  6. Puss puss på dig sötis♥ Önskar jag verkligen kunde träffa dig för du är så speciell och jätte trevlig människa!!

    SvaraRadera
  7. Älskar dig Stellan! Du är bäst

    SvaraRadera

Skriv skriv skriv!