torsdag 14 november 2013

Avsnitt 42: HÖSTDEPRESSION DELUXE

6 kommentarer:

  1. Hej Stellan! KRAMIZ till dig! Tråkigt att du känner dig deppig... :-( Men du har ju varit med om det tidigare så du verkar inte helt lamslagen, även om det är förlamande i sig att vara deprimerad...

    Jag håller mig över ytan tack vare mina antidepressiva (tror jag). Jag kallar dom "tålamods-piller" för utan dom har jag NOLL tålamod med mina barn, privat och på jobbet. Äter även extra Dvitamin och alla mina vitaminer som jag ska efter min gbp. Det gör väl du också?

    Får jag fråga varför du slutat med dina antidepressiva och inte ökat i dos istället för att minska?

    Annars lunkar livet på, i en jädra fart! Knappt så jag hinner med. :-/

    kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Sara!
      Hoppas du mår bra efter din gastric bypass.
      Jag ökade dosen i somras när jag kände mig deppig och det blev bara värre, så jag har skurit ner gradvis sedan dess. Jag vill egentligen inte behöva äta lyckopiller. Har käkat citalopram sedan 2007 - kände att det får vara nog. De är f.ö. en av orsakerna till att jag gick upp i vikt.

      Jag äter också vitamintillskott (kalcium+d, B12 och multi kvinna).

      Radera
  2. Åh jag är också en kandidat av höstdeppen!
    Men jag vet inte, blev glad av att höra dig prata :D du känns så peppig!

    SvaraRadera
  3. Stay Strong lovly <3

    SvaraRadera

Skriv skriv skriv!