onsdag 12 juni 2013

Avsnitt 35: NEW YORK

4 kommentarer:

  1. hej stellan :D jag tycker du är helt underbar och supersöt,jag blir så himla glad när jag ser dig,kommer sakna dina videoinlägg nu när du åker till new york men jag är nyfiken på att höra hur din resa gått sen, vad ska du göra där och så? jag hoppas ialla fall att jag får möjlighet att träffa dig nån dag fast jag bor i lilla luleå långt ifrån, dina inlägg förgyller min dag :) och hälsa till din vän peter att jag tycker han är söt han också :) ha de superbäst, längtar tills nästa inlägg :D kram amanda från luleå! <3

    SvaraRadera
  2. Lycka till Stellis!! Tror du kommer ha det underbart kul. Kommer självklart följa din reseblogg under tiden.
    Ha det Megaman!
    PUSSSSSSS <3 <3 <3

    SvaraRadera
  3. hittade nyss en av dina videos på youtube och blev störtförälskad i dig! ååh vilken go människa du är Stellan! keep up the good work kompis! puss :D <3

    SvaraRadera
  4. Åh, vilka söta fräknar du har :D

    Vill bara önska dig en bra resa. Sitter kvar hemma i Sverige och väntar spänt på nästa video :)

    SvaraRadera

Skriv skriv skriv!