måndag 10 juni 2013

Avsnitt 34: GNÄLLANBLOGGEN del 1


3 kommentarer:

  1. Ja, det kan vara rätt irriterande, och det gäller inte bara matvaruaffärer. Jag praktiserade några månader på Jysk och folk rev upp och vek ut filtar, lakan och allt möjligt och bara knölade ihop dem lite varstans i butiken. Så stor del av min praktik gick till att vika filtar, lakan och påslakan och lägga dem på rätt plats. Gjorde dock inte så mycket för det var roligare än att dammsuga hela dagarna ;)

    SvaraRadera
  2. Håller helt med dig där Stellis!
    Om jag själv ångrar mig så går jag hela vägen tillbaka med varan för att jag annars får så jädra dåligt samvete om den inte ligger rätt haha.
    Helt rätt tanke!
    PUSSISAR!! <3 <3

    SvaraRadera
  3. jag vet att de e barn som gör.. FÅGLAR! HAHAHAH gud va go du e..! XD

    SvaraRadera

Skriv skriv skriv!