söndag 13 mars 2016

Avsnitt 188: FILM och PIERCINGSNACK

1 kommentar:

  1. Hej finaste Stellan!

    Jag kan rekomendera en serie som jag hittade tidigare i veckan på www.dreamfilmhd.bz/, serien heter Our girl. En av döttrarna i familjen fyller 18 och börjar gå med i armen osv.

    Sen har jag två små frågor till dig också, jag gjorde min första tatuering den 15:e september... du har fått se den via en länk. Men nu innan jag fyllde 19 i februari så pratade jag med mamma om att göra en minnes tatuering för min morfar som tyvärr gick bort i maj. Mamma frågade lite om motivet och vars den ska sitta, jag berättade att jag vill ha en båt och att den ev ska sitta på vänster skuldra. Hon lät inte helt negativ till idén! Nu till frågorna... Ska jag fråga henne igen eller ska jag kontakta " min " tatuerare och boka tid? & Har du något förslag på nån fin engelsk text man kan ha under/runt omkring båten?

    Ha det bäst & fortsätt sprid massa glädje!

    SvaraRadera

Skriv skriv skriv!